Клієнти ПриватБанку скаржаться на бездіяльність фінансової установи у випадках шахрайства під час оформлення кредитів.
Про це повідомляють у розділі відгуків на сайті Мінфіну.
Один з постраждалих клієнтів "ПриватБанку" розповів, що шахраї отримали доступ до телефону його доньки та оформили кредити на суму 78 тисяч гривень. При цьому банк затвердив угоди без перевірки або дзвінка для підтвердження, чи дійсно клієнтка їх ініціювала.
"13 січня шахраї отримали доступ до телефону доньки. Списали гроші та набрали кредитів на 78000 грн. Але перед цим було звернення доньки на гарячу лінію щодо підозрілих операцій, пов'язаних з її картками. На що оператор гарячої лінії відповів, що не зрозумів її. Після цього банк спокійно видає кредити жінці, яка не працює, з маленькою дитиною і не зміг навіть зателефонувати їй, і підтвердити, що це вона бере кредити", - йдеться у скарзі.
Постраждала сторона звернулася до поліції, подала заяву до відділення банку та розпочала судове провадження. Однак банк досі не зв'язався з клієнтами і не надав інформацію про хід розслідування.
Також заявник обурений, що кредити були видані, незважаючи на попереднє звернення про підозрілу активність. У рішенні брав участь заступник начальника лінії операційного обслуговування, що викликало додаткові питання до дій банку.
Клієнт зазначає: навіть після встановлення факту шахрайства банк не заморозив кредити, а продовжує нараховувати відсотки, отримуючи прибуток.