Вона замовила чай та пляшку мінеральної води в поїзді і була вражена ціною та якістю продуктів.
Про свої емоції блогерка розповіла в пості на своїй сторінці у Facebook.
"В'їхала в Україну вранці улюбленою "Укрзалізницею". Традиційно замовила чай і взяла воду. Дуже здивувалася, коли вранці розгледіла стакан і усвідомила його розмір і якість… Чомусь мені не видали чек /хоча оплата була в терміналі/, тому не можу сказати, скільки коштує кожен з цих продуктів, але ця неохайна пляшка води (на фото), яка взагалі викликає сумніви в її оригінальності, і крихітний стакан чаю з обліпихою разом коштують 105 грн", - розповіла жінка.
Після того, як блогерка запитала, чому стакан такий малий, їй запропонували замінити його на більший за 15 гривень.
"Але концентрація чаю в пакетиках така, що в більшому стакані напій буде несмачний. Укрзалізниця, ви серйозно? Так, я знаю, що ви змінили обслуговуючу компанію, але чому ціни суттєво збільшились, а якість так само суттєво знизилась? В чому істинний сенс цієї зміни? Реакція у мене одна: "фу". Відчуття огиди не покидає. Прям "совком" засмерділо. Може, якщо не знати, як було донедавна, то наче й нормально. Але я знаю. Війна не привід обманювати своїх же громадян", - обурилася жінка.
"Укрзалізниця" не залишилась осторонь і відреагувала на зауваження. Вони подякували за зворотний зв'язок і пообіцяли передати коментарі операторам харчування, щоб покращити якість обслуговування в поїздах.
"Нам прикро, що ваш досвід користування послугами в поїзді не відповідав вашим очікуванням. Ваші зауваження щодо розміру стакана, якості напоїв і цін ми обов'язково передамо оператору харчування, який відповідає за постачання продукції в поїздах. Для нас важливо, щоб послуги в поїздах відповідали вашим очікуванням і стандартам якості", – зазначила компанія.