середа05 лютого 2025
n-pravda.in.ua

Політолог Сазонов прокоментував нову атаку на мережі АЗС «БРСМ-Нафта», Avantage-7 та Motto.

На думку Сазонова, автором інформаційної атаки є директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн. Серед причин - конкурентна боротьба, адже під ударом опинилися мережі АЗС, які реалізують паливо за цінами нижчими, ніж у конкурентів, - пояснює політолог.
Политолог Сазонов прокомментировал новую атаку на сети АЗС «БРСМ-Нафта», Avantage-7 и Motto.

Політолог і військовослужбовець ЗСУ Кирило Сазонов заявив у своєму Facebook про чергову кампанію «чорного піару» проти відомих мереж АЗС, - повідомляє ТСН.

На думку Сазонова, автором інформаційної атаки є директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн. Серед причин - конкурентна боротьба, оскільки під ударом опинилися мережі АЗС, які продають паливо за цінами нижчими, ніж у конкурентів, - пояснює політолог.

«Чому цим займається Сергій Куюн - не знаю. В мережі бачив записи, де він вимагає від мережі БРСМ $15 тис. на місяць за припинення нападок на цю мережу», - зазначив політолог.

Нагадаємо, йдеться про аудіозапис розмови, яку раніше опублікував «5 канал». Тоді під час телефонної розмови директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн вимагав у одного з керівників мережі заправок «БРСМ-Нафта» $15 тис. на місяць, як плату за відсутність негативних публікацій.

На думку Сазонова, сама тема новин «від Куюна» щодо рівня сплати податків різними компаніями є надуманою:

«Посилання в однотипних новинах в основному ведуть на експерта паливного ринку Сергія Куюна. Я час від часу читаю його матеріали. Але оцінка податкової ситуації мене дещо здивувала. Зрозуміло, що якщо продаєш бензин по 58,99 грн, то податки повинні бути вищими, ніж у тих заправок, які продають його по 50,00 грн. Чим вища ціна - тим більше податки. Проста математика», - написав Сазонов.

Він додав, що різні мережі АЗС працюють у різних сегментах ринку - хтось у преміум сегменті, а хтось - в економ. Така інформаційна кампанія проти відомих мереж АЗС сприймається як звичайна конкурентна боротьба на ринку, яка не повинна відволікати споживачів від головного - якості пального, - вважає політолог.