Українка поділилася своєю проблемою – їй не вдалося додзвонитися на цілодобову лінію "ПриватБанку" за номером 3700 після того, як термінал прийняв гроші, але гроші так і не надійшли на карту.

Про це клієнтка ПриватБанку написала на сайті Мінфін в розділі, де можна залишати відгуки про роботу банків.

Клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася на те, що їй не вдалося зв’язатися з цілодобовою гарячою лінією "ПриватБанку" за номером 3700 після того, як термінал прийняв її гроші, але гроші так і не надійшли на карту. Клієнтка ПриватБанку зазначила у скарзі, що можна телефонувати день або два — ніхто так і не передзвонює.

За її словами, чат-боти "ПриватБанку" у Telegram та Viber виявилися неефективними, а в сервісі "Приват24" відповідав лише автоответчик.

приват, приватбанк

"Людина залишається наодинці зі своєю проблемою. Це дуже тривожно, насправді. А я ще вибрала цей банк серед інших. Хіба так повинно бути в цивілізованому фінансовому закладі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Державний — це не означає ці совдепівські методи обслуговування?" - Поділилася своїм обуренням клієнтка "ПриватБанку".