У кожному бізнесі є процеси, в яких використання ручної праці не може виключити помилки. Проте, якщо поєднуються технічний збій і людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумними.
Про один з випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Так, українка розповіла, що їй терміново потрібен був переказ грошей на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І ось після внесення коштів у термінал стався технічний збій, через який вся сума залишилась "завислою".
Жінка, не вагаючись, звернулась до служби підтримки "Привату", де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, оскільки вона не є клієнткою банку, а тому картки в неї немає. Зарахування коштів обіцяли протягом кількох днів.
“Через 3 обіцяні дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком, мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону, який я чула вперше і точно не могла його назвати під час першої розмови з оператором», – написала жінка в негативному відгуку.
Виявилось, що співробітник ПриватБанку допустив помилку, і гроші були зараховані зовсім іншій людині.
“Помилка оператора – коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада, що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско», – обурилась українка.
Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер в кожному банкоматі
Також наш портал інформував, як не втратити банківську картку по телефону: що потрібно знати
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихо почав брати з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%