Багато українців досі допускають елементарні помилки під час оплати комунальних послуг, через що їхні гроші не доходять до постачальника, а на особовому рахунку накопичується заборгованість.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЩо робити у випадку, якщо споживач не вказав свій особовий рахунок при оплаті послуги з розподілу газу, розповіли на сторінці "Житомирський філіал "Газсети" у Facebook.
В першу чергу українців просять бути пильними та перевіряти всі дані під час оплати комунальних послуг.
"При оплаті за послугу з розподілу газу важливо обов'язково вказувати свої дані. Дуже часто споживачі не вказують особовий рахунок, і тому платіж втрачається, а в особистих кабінетах, тим часом, накопичується заборгованість. Щоб знайти споживача та встановити відповідність між рахунком і оплатою, доводиться витрачати багато часу та зусиль", - зазначили в публікації.Популярні статті зараз Гороскоп на 11 грудня: в цю середу багато чого стане зрозуміло У 2025 році пенсіонерам додадуть по 300 грн: є одна умова Зарплата більше не буде мати значення: українцям будуть нараховувати пенсії за новою системою Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «злив» Трампа на користь Хілларі Клінтон, - експерт Показати ще
Якщо гроші все ж зникли "в нікуди", українцям слід зробити наступне:
- написати заяву про зарахування сплачених коштів на особовий рахунок (зразок заяви нижче);
- додати копію квитанції про оплату, копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- відправити заяву на електронну пошту філії Газсети, де ви проживаєте, або передати документи персональному менеджеру в найближчому центрі обслуговування клієнтів.
"Отже, підкреслюємо, щоб кошти були зараховані коректно, здійснюючи платіж, вказуйте ПІБ, адресу та номер особового рахунка", - нагадали в компанії.