Не проходить і дня без скарг на роботу "ПриватБанку". Цього разу клієнтка заявила, що з її банківської картки незаконно зняли гроші, а особисті дані були передані третім особам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНегативний відгук клієнтка залишила на порталі "Мінфін".
За її словами, кошти з картки були зняті шахрайським шляхом, а "ПриватБанк" нібито дозволив собі передати її дані іншим особам, через що українка і втратила гроші.
"Вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були мені повернуті, згідно з їх перевіркою, лише підтверджено, що мої особисті дані були вірними", - розповіла вона.Популярні статті зараз Мобілізація буде відбуватись миттєво: призвуть за один день Україною пройдуть масштабні перевірки пенсіонерів: хто залишиться без виплат Українцям загрожує блокування карт: стосується кожного другого - ПриватБанк зробив попередження Платежі зменшаться в рази: як користуватись бойлером і економити кошти Показати ще
Українка також додала, що дуже незадоволена і обурена роботою банку, а його представник у відповідь назвав ймовірну причину, через яку гроші були зняті з картки.
"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі тільки в тому випадку, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дано згоду на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, відомі тільки її власнику", - відповіли в банку і порадили клієнтці звернутись до поліції з приводу шахрайства.