В одному з відділень державного банку " Ощадбанк " подружжю переселенців з Донецької області відмовили в оформленні картки "Національний кешбек"
Про це повідомила одна з клієнток банку у відгуках на порталі Мінфін.
Працівники установи заявили, що така послуга недоступна для внутрішньо переміщених осіб (ВПО).
Що сталося
За словами жінки, її чоловік не користується смартфоном, тому подружжя вирішило звернутися у відділення «Ощадбанку» для відкриття картки «Національний кешбек».
«Адміністратор пояснила, що як переселенці ми не можемо оформити таку картку. Вона заявила, що картка призначена для оплати комунальних послуг, і якщо ми хочемо її отримати, нам потрібно повернутися додому. Ми родом з Донецької області», – поділилася жінка.
Не отримавши необхідних послуг у відділенні, клієнтка звернулася на гарячу лінію банку. Там повідомили, що працівники допустили помилку, відмовивши в обслуговуванні.
«Нам пояснили, що ми можемо відкрити віртуальний рахунок у будь-якому відділенні банку. Що я відчуваю зараз, навіть не хочу описувати.
Станом на момент написання матеріалу Ощадбанк публічно не відреагував на скаргу, залишену жінкою на порталі Мінфін.
Останні новини України:
ПриватБанк змінив правила обміну валюти: тепер можна обміняти долари новим способом.
Правила отримання карт: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї з своїх послуг.
ПриватБанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся під час відключення електрики.