Клієнти "ПриватБанку" продовжують стикатися з різними проблемами - одна з користувачок втратила понад 8 тисяч гривень, намагаючись поповнити мобільний рахунок через додаток "Приват24".
Про інцидент стало відомо з даних Єдиного реєстру судових рішень.
Клієнтка ПриватБанку намагалася скористатися мобільним додатком для поповнення рахунку, але не змогла його запустити. Незабаром їй зателефонував невідомий, представившись голосовим чатом "ПриватБанку". Він повідомив, що з її картки нібито намагаються зняти кошти, і для скасування угоди попросив натиснути цифру "1". Слідуя інструкції, клієнтка спробувала перевірити баланс, але "Приват24" продовжував залишатися заблокованим.
Відновити доступ до додатку вдалося лише за допомогою співробітників банку, які повідомили жінці, що її картковий рахунок має заборгованість у розмірі 8 883 грн.
Ситуація змусила клієнтку звернутися в поліцію. Правоохоронці провели розслідування і передали справу до суду.
Суд став на бік постраждалої і зобов'язав "ПриватБанк" відшкодувати їй 8 883 грн разом з компенсацією інфляційних втрат у розмірі 669 грн.
Дослідивши обставини справи, суд встановив факт несанкціонованого списання коштів з рахунку клієнтки і визнав законними її вимоги щодо відшкодування від "ПриватБанку".